Wat is cloud telefonie?
Helitel biedt een volledige oplossing aan via een in the cloud telefooncentrale en VoIP-telefoneren.
De term cloud geeft aan dat de telefooncentrale niet meer op locatie hoeft te staan. Onze centrale staat in een professioneel datacenter met de nodige beveiliging en back-up systemen. Helitel zorgt zelf voor het nodige onderhoud aan deze centrale.
VoIP is de afkorting van “Voice over IP”. Vrij vertaald betekent dit “spraak over een netwerk”, of meer concreet: bellen over een internetverbinding. In tegenstelling tot traditionele telefonie verlopen uw gesprekken dus over uw internetverbinding naar onze cloud-telefooncentrale: er is geen aparte telefoonaansluiting meer nodig.
Met onze cloud telefoniediensten bespaart u aanzienlijk op uw belkosten.
De term cloud geeft aan dat de telefooncentrale niet meer op locatie hoeft te staan. Onze centrale staat in een professioneel datacenter met de nodige beveiliging en back-up systemen. Helitel zorgt zelf voor het nodige onderhoud aan deze centrale.
VoIP is de afkorting van “Voice over IP”. Vrij vertaald betekent dit “spraak over een netwerk”, of meer concreet: bellen over een internetverbinding. In tegenstelling tot traditionele telefonie verlopen uw gesprekken dus over uw internetverbinding naar onze cloud-telefooncentrale: er is geen aparte telefoonaansluiting meer nodig.
Met onze cloud telefoniediensten bespaart u aanzienlijk op uw belkosten.
Mogelijkheden
- Telefoonoproepen worden verdeeld zoals u het wenst;
- Professioneel keuzemenu, direct bij de correcte medewerker terechtkomen;
- Dynamische voicemails, na kantooruren, op de middag, op feestdagen;
- Doorschakelen naar interne en externe nummers;
- Een wachtrij zodat uw klanten nooit meer een bezettoon horen;
- Integratie met PC, CRM-pakketten en smartphone;
- Niet locatie-gebonden, want een internetverbinding volstaat. Oók van thuis uit;
- Ongelimiteerd uitbreidbaar: uw telefonie kan perfect meegroeien met uw bedrijf;
- Via VoIP zijn onderlinge gesprekken gratis.